17 Mayıs 2010, Pazartesi
saat: 23:19


Günce sana bugünümden bahsetmek isterdim. Bugünümden kastettiğim içinde bulunduğumuz gün değil, zaman dilimi.
Hayata dair hiç bu kadar umutlu olduğumu hatırlamıyorum. bahar psikolojisi demek isterdim ama yaz geldi çok sıcak ya.
Bunun anlamı ben hala yaşıyorum. ve hala soluduğumuz oksijenin içinde hayatın tadı var demek. İçtiğim suyun içinde tattığım fakat tanımlayamadığım bişi var.
Hayat bu olsa gerek. herkes için bir tadı olan fakat kimsenin tarif edemediği bir şey.
Soyut hisleri seviyorum. bu hislerin içinde duymak ve görmek de var. ama hangimiz görmek ve duymayı somut olarak tanımlayabiliriz ki.
Soyut ve soyut olduğu için bu kadar güzel sağlıklı bir şekilde hayat sürmek.
insan daha ne isteyebilir ki.
Görüyorsun.
Duyuyorsun.
Tadıyorsun.
Hissediyosun.

Sağlığımın değerini biliyorum bugün. keşke herzaman bi yerime bişi olmadan da bilebilip şükredebilsem.

Şükürler olsun bugünu de atlattık.

...Yarına?

istanbul
hosting