|
17 Mayıs 2010, Salı
saat: 23:53
cem'in tokyo'da oldugunu duyunca nasil heyecanlandim bilemezsin. zaten cok zaman kucuk tatli bir bocek gibi ordan oraya konasim var. evet hukuk okumak istiyorum ama belki once japonya'da ekonomi falan okumali:) eheha doyumsuzum. ama bu huyumu sevmiyorum desem yalan. ben en guzel ruyalarimi uyanikken goruyorum. | ||
|
|
||