|
17 Mayıs 2010, Salı
saat: 23:57
annemle konustum öperim kamerayı ıcat edenı.gunlerdır delı gibi özlerken neden aklıma gelmedıgını bılemıyorum.çekmecede durdugundan olabılır.şimdi sana ağlamadım desem yalan olur:) of annem varken cocuklugum hıc eksılmıyor.o herseyım ,canım,gözlüklerini takmış yüzü gülüyodu,şimdi o bana uzakda başka bir ülkede gezmeye gitti.bense her gun sukredıyorum onu bana bağışlayana daha cok bagıslasın bızı bırbımıze dıye.cunku tatılde bıle özledıgım hatunun hayatımda olmamasını dusunemıyorum ben cok galayınca bu kocada durmıcak basıma bela aldım kendıme alıstırarak demıs:d heuhe yerım len durmam tabı sendekı huzur kımde var:) sankı ondan hıc ayrılmamıs gibiyim yedı yıl dısarlada okuyan gezen tozan ben deılmısım gibiyim.o hep yanımda olsun ıstıyorum elımı tutsun gözlerıme baksın saçmlarken kızsın bana hayatı ondan öğrenmek istiyorum bana kendımce anlatsın beni.torunları dogarken yanımda olsun ıstıyorum.her seyde her zaman hep:)onu cok sevıyorum çok şeyden çok daha çok sevıyorum.:) yuppi der odamı toplar yatar aşşa uyurum:D | ||
|
|
||