18 Mayıs 2010, Salı
saat: 00:36


Birgün durup bi bakıyosun hayatına. Bir zamanlar vazgeçilmezin, baş tacın, favorin olan şeyler vazgeçtiklerin, geride bıraktıkların olmuş...

Bu yazıyı daha duygusal bir yere bağlamak isterdim lakin uzun zamandır kahve içmediğimi fark edince değişimle ilgili bunalr geldi aklıma. Birde en yakın zamanda şu favori anketi cevaplandırcam, haberin olsun...

Öperim günj

istanbul
hosting