|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 00:43
Eski sevgilimin saçlarını siyaha boyatıp götüm gibi olmasına mı, yoksa yeni sevgilisinin tipsiz olmasına mı sevineyim? Ya da şu sıralar hayatıma girmekte olan kızın tanıdığım kadarıyla ondan bin kat daha anlayışlı, sevecen ve kafa dengi olmasına mı? | ||
|
|
||