|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 00:54
insanlarin uzanamadigi cigere mundar dermiş ya, bazı insanların fikirlerini de aynen boyle buluyorum. vakif üniversitelerine karsi olan insanlari anlayamiyorum, anlamakta istemiyorum acikcasi. zira mevlana nın bir lafi vardi, bir lafa bakarim laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye gibi. evet aynen oyle. kendimi üst sıralara yerleştirdim, ve en azından düşünebilen insanlarla konusmak istiyorum artik, düsünemeyenlerle idealist tarafim görüşsün. neyse burada oturup vakif universitelerinin (bazi alanlarda) devlet universitelerinden daha iyi oldugunu detaylica anlatamam. ozet geçerim, derim ki: para. evet. ayrıca şu cebinde parasi olan insanlarin kiskanilmasindan da ek olarak biktim. zaten kiskananlar yine ceplerinde para olmayan arkadaslar. hayir, calisip kazanmak gunahmis gibi lanse ediliyor. herkes mi üçkağıtçı, herkes mi hırsız birader ? ek olarak, cebinde fazla parasi olan fazla vergi oder, her acidan. dolayisiyla devletin bize yol/su/x/y diye dondurduklerinde, zenginlerin payi coktur. cebinde parasi olmayip bu arkadaslari kiskananlar bunu hatirlasin lütfen. neyse. aslinda festivali anlatmak isterdim ama cok uykuluyum, dus alicam falan. bakalım artik devamı yarın. | ||
|
|
||