18 Mayıs 2010, Salı
saat: 01:39


Ne oluyor bana?

Broadcastın terminal serverina girdim. Paket Stormdan birşeyler buldum öyle sızdım. Can sıkıntısı ibareleri bunlar. Başımı kaşıyamayacak kadar yoğun olmak istiyorum. Ama boş boş evde oturuyorum. Bugün işe gitmedim. Dünde hiç evden çıkmadım bugünde.

Keşke çat kapı gecenin bir yarısı ziyaretine gidebileceğim biri olsaydı hatta beni bekleseydi. Şimdi çıksam yola gitsem yanına. Sıcak bir şarap içip sohbet etsem. Yollarda bomboştur şimdi hemencecik giderdim güncem.

Bugün Demet Hoca'nın bir ödevi var teslim edilecek. Valla daha yapmadım hiçte yapasım yok kör şeytan diyor girme finallere ne yapacaksın.

Neyse güncem kendine iyi bak.



istanbul
hosting