18 Mayıs 2010, Salı
saat: 08:54
benim yaz okulummm.. ben de emin değilim; bakmam lazım bi.. :)
3 ağustos'a kadar sürüyor benim yaz okulum da..
o halde, anlaştık :)
utopia