|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 09:50
Sadece benim görebileceğim daha sonra üzülerek ya da gülümseyerek hatırlayabileceğim güncelerim oluyor bazen.. bugün de onlardan birini yazdım.. birazı gülümseyeceğim birazı hüzünle okuyacağım.. Anneciğimle konuştum,çok üzülüyor bu durumlarımıza.. haklı da.. herşey güzel giderken en son abimin araba alabilmesi için benim paramdan istemişken şimdi kanlı bıçaklı oluşumuza feci üzülüyor.. pozitif düşünmeliyim.sınavıma 12 gün kaldı aman ne güzel..bu defa çalışmadım ;( çalışamadım..ve ev ile uğraşırsam hiç çalışamayacağım. şimdi evden vaz mı geçmeli..masal olup yola devam mı etmeli??? | ||
|
|
||