|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 10:51
text-mode anketleri ozlemisim, face'teki sacma sapan variantlarindan sonra :) 1) en sevdiğiniz kelime? party 2)nefret ettiğiniz kelime? polis, jandarma 3)sizi ne heyecanlandırır? trafik cevirmesi 4) heyecanınızı ne öldürür? elektrik kesintisi 5) en sevdiğiniz ses nedir? sniff 6) nefret ettiğiniz ses nedir? hizar sesi 7) hangi mesleği yapmak istemezsiniz? donercilik (3 ay yaptim, 6 ay et yiyemedim) 8) hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? vurdu mu bogayi devirmek (bkz: karbonat erol) 9) kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? adnan polat 10) nerede yaşamak isterdiniz? fortaleza, cassia 11) en önemli kusurunuz nedir? alemcilik 12) size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? solim de karakola alsinlar :) 13) kahramanınız kim? chuck norris 14) en çok kullandığınız küfür? uzerine kayitli sinegi bile skerler 15) şu anki ruh haliniz nasıl? bombok, uykusuz 16) hayat felsefenizi hangi slogan özetler? an opinion is like ass, everybody has one but nobody cares about someone else's 17) mutluluk rüyanız nedir? kendime ait bir ada, ulke statusunde, legal problemler olmaksizin topraga marijuana ekip hollandaya export etmek 18) sizce mutsuzluğun tanımı nedir? hangover 19) nasıl ölmek istersiniz? dunya yokolurken (bana yar olmadi, baskasina da olmasin) 20) öldükten sonra cennete giderseniz tanrının size kapıda ne söylemesini isterdiniz? alkol var mi? | ||
|
|
||