|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 10:53
şuanda evim boyanıyor :o)) ustalar evde.. uzun uğraşlar sonucu seçtiğimiz renkleri uygulayacaklar.. sevgilim o boyaları bulabilmek için çok uğraştı.. dün bütün renkleri bulamadı, bu sabah ustalarla başka yere baktı.. alt tarafı bir renk ama işte.. ikimizde ayrıntılara çok önem veriyoruz.. şu boya badana olayı ile birbirimize aslında ne kadar çok benzediğimizi farkettim.. bu güzel birşey.. :o)) ikimiz de manyağız :o)) hatta o bir erkek olarak daha manyak.. hadi ben kız olarak normal karşılanırım da :o)) Allah'ım sen bütün işlerimizi rast getir yarabbim.. buarada yarının tatil olması süper oldu.. biraz dinlenirim. diş doktoruna ya da göztepeye çini almaya ya da cilt bakımı yaptırmaya ya da herhangibir doktora giderim diye düşündüm ama.. dişim çok kötü.. sol tarafım ile yemek yiyemiyorum.. ağzımı bile tam kapayamıyorum.. o diş çekilecek diye korkuyorum. e annesinin sözünü dinlemeyen çocukların başına gelebilecek birşey bu değil mi? sen her akşam annen dediği halde onu dinlemeyip fırçalama fırçalama, sonra da diş çekilecek diye kork.. peh! | ||
|
|
||