|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 12:29
Güzel güneşli ve yazın geldiğini bir süre daha gitmeyeceğini müjdeleyen bir gün :) sabah erkenden kalktım, yapılacaklar listesini biraz azalttım, şimdi azıcık nefes almak istiyorum, dremarın dünyasından çıkıp tekrar gerçekliğin arasına girmek için... | ||
|
|
||