|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 13:21
ayaklarımı denize soktum sonra derin derin nefes aldım cennet bu olsa gerek dedim.burda ınsan yaşlanmaz.sahi yaşlanmaz.gözlerimi kapadıgımda orda hayal ediyorum kendımı.erkek olsam orda evlenme teklifi ederdim:)benım dılımden konusan ayarsız bır adam bulamadım kendıme:) ya çok ciddiler ki ben cok neşeliyim,ya çok cıvıklar ki hiç sevmem arada cok bunalıkım:)ne biliyim böyle benim gülüşümü işleyecek bestelerine bir adam yokmu sahi:) onun özlemindeyim ben çünkü:) | ||
|
|
||