|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 14:12
KUSURA BAKMA GÜNCECİM SÖYLEYEMEM SANA ADAM OL İKİ DAKKA SUS OTUR.. adamı kendi kopyam haline getirmek üzereyim zaten:)) nihahoaha:D tatlım,bitanem,sevgilim,sevgili aşk,pıtrcık vs vs diyip diyip duruyor bana yerim ben onuuuuu yerrrrr yerr:)) çok aşık be güncem bana:))) ilişkide erkeğin daha çok aşık olanı makbuldür aklında olsun güncem ahanda hayat tecrübeleirmden çıkardığım sonuç:)) iki kişi müüümmkün değil eşit sevemez:) eşitimsi belkiii aman neyse ne:)) önce sevgili teyzeme gidicem... onu görüp öper koklar bebeğimizi okşar sonra dolmuşa atladığım gibi gonca gülüme koşarım diye düşünüyorum sen ne dersin güncem? hikmeti de özledim valla dedikodu yapamıyoruz kızla:)) bu gece gülçine yeni saçlarımı göstericem kısmetse ülen aşkım tam ben saçları kestirdim şimdi şu senin yaptığına bak:)) hadi hadi iyisin yine seviyorum seni:)) yoksa kıssacık saçlarla beni o kılığa sokmak müüümmkün değildi:)) günceye girmiosun diye küsümm sana fafi:) | ||
|
|
||