18 Mayıs 2010, Salı
saat: 14:12


KUSURA BAKMA GÜNCECİM SÖYLEYEMEM SANA


ADAM OL İKİ DAKKA SUS OTUR..


adamı kendi kopyam haline getirmek üzereyim zaten:))

nihahoaha:D

tatlım,bitanem,sevgilim,sevgili aşk,pıtrcık vs vs diyip diyip duruyor bana yerim ben onuuuuu yerrrrr yerr:))

çok aşık be güncem bana:)))

ilişkide erkeğin daha çok aşık olanı makbuldür aklında olsun güncem ahanda hayat tecrübeleirmden çıkardığım sonuç:))

iki kişi müüümmkün değil eşit sevemez:)

eşitimsi belkiii

aman neyse ne:))
önce sevgili teyzeme gidicem...
onu görüp öper koklar bebeğimizi okşar sonra dolmuşa atladığım gibi gonca gülüme koşarım diye düşünüyorum sen ne dersin güncem?

hikmeti de özledim valla dedikodu yapamıyoruz kızla:))

bu gece gülçine yeni saçlarımı göstericem kısmetse


ülen aşkım tam ben saçları kestirdim şimdi şu senin yaptığına bak:))

hadi hadi iyisin yine seviyorum seni:)) yoksa kıssacık saçlarla beni o kılığa sokmak müüümmkün değildi:))

günceye girmiosun diye küsümm sana fafi:)

istanbul
hosting