18 Mayıs 2010, Salı
saat: 15:35


kahvemi gerçekten kahve olarak içmeye başladım.gökşinin hep bi kahve makinası yada french press takıntısı vardı ama benim için fark etmiyodu.bikaç gün önce gökşine kahve makinasi geldi oda büyük french press ini bana verdi.starbuckstan güzel bi kahve aldım kendime.
bir iki gündür sadece onu içiyorum ve şimdi anlıyorum gökşinin takıntısını.gerçekten kahve böyle bişey.bi keyifmiş =)
mesela şu anda coffee and cigarettes filminde gibi hissedebiliyorum kendimi.

jay jay johanson-even in the darkest hour

istanbul
hosting