|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 16:38
Çeşme gibi oldu burnum. Sadece donla yatarsan geceleri böyle olur. Yarın hava böyle olursa gitmeyeceğim adaya , gidersem mutlaka denize girerim,girincede mutlaka zatüree olurum. Şans yokki yarın kar yağar:Ğ Patronumdan biri ameliyat olunca diğeride onun yanında olma gereksinimi duymuş olmalıki gelmedi. Bugün tatil modundayız paso film indiriyorum. Evdede ablam indiriyor geniş bir arşiv hazırlıyoruz. Korsana Evet! | ||
|
|
||