18 Mayıs 2010, Salı
saat: 19:02


çok acıyınca ağlayamazmışsın ya, susarmışsın..hatta güler saçmalar zırvalarmışsın.
bu ne böyle? bilmiyorum.


bi çaresi olmalı.bitmeli artık.acımamalı..

istanbul
hosting