18 Mayıs 2010, Salı
saat: 19:02
çok acıyınca ağlayamazmışsın ya, susarmışsın..hatta güler saçmalar zırvalarmışsın.
bu ne böyle? bilmiyorum.
bi çaresi olmalı.bitmeli artık.acımamalı..
lilyumm