|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 20:07
evet... beni nete cağıran insanın verdiği saatten 1 saat once nette bıraktığı izleri görüp, verdiği saatte nette olmayıp, gelince haber vercem dyip, 1 saat snra cıkmam lazm cabuk gel tepkime iyi madem baska zaman gorusruz demesi hakkında ne düşünürdün gunce? | ||
|
|
||