18 Mayıs 2010, Salı
saat: 22:12
bugün human resource sınavı olduk,güzel geçti.Artık yaz gelsin istiyorum ama gelince ne yapıcağımı da bilmiyorum.. :(
pasaportum geldi bugün onun işlemlerini yaptırıcam.
melekler korusunda ne oluyor ya?
nantes