|
18 Mayıs 2010, Salı
saat: 22:14
sızım büyüdü.kanayan yerime ne merhem bilmiyorum.kim merhem.içimde derinleşen bir boşluk var.bir adam hayal ediyorum.öyle bir adam yok.yanlış anlama herşeyim tamam "o" yok.o gümüş bedenlim diyebileceğim adam yok.işte sırf bu boşlukdan az begendıgım adamlara anlamlar yüklüyorum.saçma evet bende biliyorum.kendimi kaybettiren değil bulduran bir adamın özlemindeyim.başımı omzuna yaslamk ıstıyorum.onunla gülmek keyıf almak hayattan ama özgür de kalmak istiyorum benim bencil taraflarımı törpülesin istiyorum.her sabah onunla uyandıgım için güne şükretmek istiyorum.çocuklarım olsun istiyorum. ama buna ragmen kımsenın görüşme teklifini kabul etmıyorum .kendımı anlayamıyorum.bir mucize bekliyorum evet o da saçma biliyorum.ama sabrediyorum.dert gelmeden gelmezmiş güzel şeyler bu aksam gözümden akan yaş için bana verilen tebessüm umarım iyi olur. yorgunum.özlem içindeyim aşka. | ||
|
|
||