18 Mayıs 2010, Salı
saat: 22:41


günce insanın patronuyla aynı tahsili görmüş olması ne kötü bir şeymiş.
önceden hep isterdim patronumla aynı tahsili görmüş olamayı ama hiç iyi değilmiş. ben yardımcı olacak zannediyorum. adam bana yarım saniyelik iş diyo.
olm ben yarım saniyede düşenmiyorum bile. düşünemediğim şeyi nasıl yapayım.
ve bu yarım saniye konusunda abartma yapmıyorum. başıma geldi.

Patron dediğin adam hiç bi boktan anlamicak abi. o sadece para babası olacak. yaptığın işe karışmicak. işini bitircen teknik terimler kullanarak anlatcan böyle oldu şöyle oldu. bak ben böyle düşündüm daha ucuz maliyeti var sizi şu kadar maliyetten kurtardım..vs..vs...



istanbul
hosting