18 Mayıs 2010, Salı
saat: 22:50
Benim bir sevgilim oldu galiba. Biraz sonra yanına gideceğim. Sanırım bir şeyleri yanlış yapmışım ve bana çemkirecekmiş. Biraz çabuk gitmiyor mu her şey? Bilemedim şimdi. Hadi hayırlısı.
Mika