18 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 23:49


yorgunnnn çok yorgunn:S ödevler birikmiş durumda nasıl yapıcam of:S 19 mayıs bi geçsinde bakıcam duruma...antreman yapmam lazım hemde en delicesinden....off zaman daraldı hepsi nasıl yetişcekkk...:/ finaller geldi dayandı kapıya ...ama bende tık yok ...ufaktan kaçayım sabah gösterim varr uyumam gerekk güncimmm..eskisi kadar uzun kalamıorumm çok uykum geliooo.kolay deill o kadar çalışmaya gelmemek ..nese kaçtım gittim uyudum ben:P...

istanbul
hosting