|
18 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 23:49
yorgunnnn çok yorgunn:S ödevler birikmiş durumda nasıl yapıcam of:S 19 mayıs bi geçsinde bakıcam duruma...antreman yapmam lazım hemde en delicesinden....off zaman daraldı hepsi nasıl yetişcekkk...:/ finaller geldi dayandı kapıya ...ama bende tık yok ...ufaktan kaçayım sabah gösterim varr uyumam gerekk güncimmm..eskisi kadar uzun kalamıorumm çok uykum geliooo.kolay deill o kadar çalışmaya gelmemek ..nese kaçtım gittim uyudum ben:P... | ||
|
|
||