|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 00:15
net ve tertemiz bişey ettim faceiii yok ettim herkezi sildim.... oh tertemiz kimseyi takip etmeme gerek kalmadı oh valla internete harcadıgım zmn azaldı msnden de bayağı sildim ama sanırım bi yerden sonra algım yerine geldi ihtiyacım olan ders notları ve okul düzenlemeleri için bazılarına ihtiyacım olduguna geç olmadan fark ettim durdum onun da süresi çok az kaldı haziran 15 den sonra msnde silinir....Tertemiz bi internet alemine doğru çıktığım yolculugum tamamlanır.... Bana bir iş lagzım çalışmam lagzım böle evde oturararak bişey olmıycak boşa zmn geçirmekten ve sadece muhasebe kayıtlarıma sadece gider yazmaktan sıkıldım.... pozitif bana katkı saglıycak bişey yapmam gerek ben bi iş zmnımı doldurur para da kazandırır diye düşünüyorum... ben en iyisi burdan bide iş ilanlarına bakım .... Bakarsın bişeyler çıkar....evet evet kararlı olup cv falan yollim ben Bu günün işi hep yarına bırakan ben az daha okulumu 1 sene uzatıyordummm allahtan insan ilişkilerim fena degil razı ettim hocamı işallah arıza çıkmaz eklemeden geçmiyim martı ve denize teşekkürü bir borç bilirim ödevimi onlar yaptılar..... bu gün okulda festival vardı katılmak bile istemedim ... pek degiştim ben yaaa saçmalamaya başladımmm sen git başka festlere para ver okuluna beleşe gitmee mallık işte yapcak bişey yok.... sıgarayı bırakmak için çabalıyorummmm ama pek zor oluyor helede ev içerisinde bu kadar soguk bi durumdayken evde kendi başıma takılmak çok çok zor her ögünümün önüme gelmesine çok alışmışım zorlanıyorum ama inadım inad.... dönmem yolumdan özürüm dilenicek anca öle belki o kadar kolayda affetmiyebilirim ama onurlu duruşumdan ve haklı davamdan vazgeçmem ahmeti arayıp mutfak eşyalarımı ve evden kalan paramı istemeliyimm o eşyalara ihtiyacım var yaz sonunda bu adam bi şekilde kendi evine çıkmalııı az sonra daha evel yazdıgım maddeleri okumalıyımmm şu anda yazdıgımı hatırlayamadım... demekki o kadar kafamı saçmalıklarla doldurmuşum kiii keşke bi reset tuşum olsaaaa bunu kimse okumasın bi genç kızın günlügü gibi oldu birazda gözyaşı ve ölü çiçeklerle muhteşem durabilir kenarındanda tutuşturabilsem mikemmmel olurdu...... buraya kadar okuyana helal olsunnn nası böle bi hata yaptıgını yorumlarsan sevinirimmm..... chp deki saçmalıklara uyuz olmayaaa başladım ulan adam ne ettiyse etti size neee adamın sex hayatından lakin yu lu bi hocanın hipotezine inanarak bu olayı açıga çıkaranın bende chp içerisinden önemle kk oldugunu düşünmekten kendimi alamıyorummm.....keşke bide video önüme çıksa ciddi ne görüntüler var bilmiyorummm sadece duyduguma göre baykal önce çorabını giyiyormuş.... hahahah puha haa keşkeee sadece 2 gün telefonsuz internetsiz kimsesiz evden çıkmdaan kapım hiç çalmadan sokaktan hiç araba geçmeden çıt çıkmadan sadece 2 gün yaşayabilsem ....sessizligeçok ihtiyacım var kendimi bulmam gerek bokunu çıkardıgımı hissediyorummm.....olsunnn bir GALATASARAY taraftarı olarak fener'e üzüldüğümü söylemek isterim ... chuck izlemem gerek ama ben halaaa burda saçmalamayı tercih ediyorummm.... kendimi bi dövdürsem mi acaba yoksa birini bi dövebilsem aslında baygı bi adrenalin seviyem tavan yapmasına ihtiyacım var acaba babama mı dalsam....=) teomandan FAHİŞE şuanda bu çalıyooo Eğer bunu buraya kadar okuduysan salaksın .... yani ben bi daha okumazdımmm... | ||
|
|
||