|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 00:22
karmakarışığım .... ... .... az kaldı .. çok az.... lütfen kzım ! biraz daha sabret .. yok olduğunu anladın, hissettin ,öğrendin... sabret .. n'olur .... .... gidiyorum işte.... yok oluyorum ... sayılı günler.... herşeyi parçala artık içinde... biliyorum , çok tükendin ,,, çok yoruldun ... 5 hfta nedir ki.. göz aç-kapa .... yanında durunca nefes alamıyorum birzmn sonra.. kaçmak istiyorum . o an yok olmak ... ya sımsıkı sarılmak istiyorum ... kollarının arasında nefes almak.. ya da deli gibi kaçmak .. yok olmak .. ........... .......... yazmayacağım .............................................................................................................................................................................................................................. saat: 00:29 artık ellerine uzanamayacak bir yerdeyim ..... bn yokum artık sende .. bunu gördüm ... | ||
|
|
||