|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 00:41
Bin iki günün anısına Buraya gelişimin 1002'ci günü. İki gün geçikmeli oldu normalde bininci günde yazacaktım kusuruma bakma. Daveti kader arkadaşım axshaena666 göndermişti. Kendileri artık uğramıyorlar. Daveti gönderdiği günden beri burdayım işte. Sen sadece bir site değilsin, ya da anılarımı sakladığım adınında olduğu gibi bir günlük/günce değilsin. Yazmalısın Emre diye başladım, sonrasında yaşadıklarımı ileride belki eşime, belkide çocuklarıma anlatmanın en güzel yolu bu diye devam ettim. Beni senden başka kimse anlatamazdı, ben bile. Evet delilik bu, evleniyorsun ve tüm geçmişini eşinin-çocuklarının önüne sunuyorsun hemde altın tepside (: Belki boşanmama bile neden olabilirsin ama inan sana değer (: Önemlisin benim için. Kimselere anlatmadıklarımı sana anlatıyorum. Ailem, dostlarım, arkadaşlarım yerine sana anlatıyorum ve tanımadığım binlerce insana. Ve şunuda belirteyim yazdığımı bilen sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Bir o kadar açık ama bir o kadar da gizlisin Lan. Ehhh kalksın lan götün. Hakediyorsun ipne (: Soruyorlar ya Mutluluk nedir diye. Mutluluk sensin işte. Burada olmak, yazmak... Güzel arkadaşlıklarım oldu senin sayende, olmaya da devam ediyor. Görmediğin, tanımadığın insanlarla dertlerini/derdini paylaşmak. Sanırım bu yüzden özelsin benim için. Tanımadan bilmeden, etmeden, sadece birkaç yazı ile birilerini tanımak, tanımaya çalışmak. Sahteymiş, gerçekmiş diye düşünmeden. ve yine bu yüzdendir, bu zamana kadar yazdığım güncelerin hiç birinde " sadece ben göreyim" ikonu yoktur. Olmuştur ama daha sonradan kamulaştırılmıştır.Saklamam ki ben. Herşey açık seçik olmalı. ve Murteza Kahramanım (: Can buldu seninle. Herkesin bir hitabı vardı, ilk başlarda Günco derdim o zaman Genco diye bi dizi vardı ordan fırlamıştı sanırım, ve Günco ölüp Murteza oldu. Serverlerin zarar görmediği, database'nin çökmediği, mahkeme bu siteye girişi engellemediği (engellesede biz bi yolunu buluruz (:) site yöneticilerin artık para vermekten yorulmadığı, (Yoruldukları yerde her türlü yardım ve yataklık etmeye hazırım (: ) birileri beni şikayet edip beni burda attırmadığı (kapıdan koysalar bacadan girerim, yüzsüzüm bu konuda) boşanacak bilem olsa, veletlerim beni babalıkta red etse bile, parmaklarım kopmadığı, akli dengemi ve hafızamı kaybettiğim sürece,son nefesime kadar Ben, Murteza ve saçmalıklarım hep burda olacak. Özelsin benim için, geleceğe bırakacağım Mabed-i Mirasımsın 1002. günümüz kutlu olsun Murteza'm. | ||
|
|
||