|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 02:36
insanın kendisiyle yüzleşmesi kadar güzel birşey yokk muş... ben bugün yolda yürürken içimden haykırdım kendimeee bak dedimmm bak ve hatırlaaa ve yüzleş kendinleee hatırlaaa ama yinede suçlama kendini o zaman bu zaman değildi ve sen küçücüktünn o zaman ama kendine sığamadığından kocaman bir kız oldun hep bu hep böyle böyle gitti zaman geçti köpründen akan sular ardından bak şimdi baktaa gör akan suların götürdüklerine neler geldi neler geçtii hatırla ama genelde unut yine dedim ben KENDİME... hepsi bu | ||
|
|
||