19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 02:36


insanın kendisiyle yüzleşmesi kadar güzel birşey yokk muş...

ben bugün yolda yürürken içimden haykırdım kendimeee

bak dedimmm bak ve hatırlaaa ve yüzleş kendinleee hatırlaaa

ama yinede suçlama kendini
o zaman bu zaman değildi
ve sen küçücüktünn o zaman
ama kendine sığamadığından kocaman bir kız oldun hep


bu hep böyle böyle gitti
zaman geçti

köpründen akan sular ardından bak şimdi
baktaa gör akan suların götürdüklerine

neler geldi neler geçtii

hatırla ama
genelde unut yine dedim ben KENDİME...

hepsi bu

istanbul
hosting