|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 03:52
Kasa da hesap alırken misafirlerle sohbet etme alıskanlıgımı cok severim...Bol komedili bir ortam olusuyo...Cok tatlı bir cift geldi bugun...Cıkıs islemlerini alırken sohbet etmeye basladık...Konu nasıl olduysa chp ye geldi...Kadın hiçbirseyden haberimiz yok neler oldugunu biliyo musun diye sordu...Bende cok yakından takip ettiğimi Gandi nin aday oldugunu soyledim...Oncelikle cok sevindiler...Daha sonra kadın adama dönerek -- Aslında sen cok ii muhalefet olursun biliyo musun dedi..Sen adaylıgını koysana... ---Ben koyamam adaylıgımı cok kotu olur... ---Neden ne olur ki.. ---Benim bir suru kasetim cıkar... Kadın kıskanc değilmiş :) | ||
|
|
||