|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 09:49
Her ne kadar kaçmaya çalışsam da beni bekleyen evraklara, okunacaklara ve doldurulacaklara dönmem gerekiyor, kızım ve aşkım beni rahat bırakmak için dışardalar :) yeşil çayım demlikte yatağımın üzerinde formlar, hadi ama ne kadar zor olabilir ki, bak hava bile benim için kapattı... | ||
|
|
||