19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 11:09


müziğimi açtım..
temizliğime başladım..

ama ama eyvahhh çok açımmm ekmek almalıyım..sürücü kursundan aradılar diplomam onlara teslim edilmiş ;) bu harika haber.. temizlikten sonra deniz kenarı iyi gider..Yaşar'ın konseri de varmış zaten..eski şarkılarını söylesin hep.. ennn eskileri..girmesem mi o karmaşaya..

neyse..deniz kenarı güzel..B'ye haber vermeli..başımın belası..ama güvensiz bi bela..




istanbul
hosting