|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 12:32
sabah babam uyuyodu .tam cıkacaktım giyinmiştim, gittim yanına yattım sarıldım yüzünü sevdim:)oda bana sarıldı biraz yattık.yüzünü sevdim öptüm yanaklarından.allah annemle onu ayırmasın.çok üzülüyorum bak annem tatilde bile tuhaf geliyo ki. ben kendimi sevdirmem pek babam hep gelir yanıma.şaşırdı mutlu oldu.onu çok seviyorum aslında bütün çekişmelerimizi dikleşmelerimize inatlaşmalarımıza ragmen.yanlış insanlara sarılıyomusum meger huzur zaten benım evımın ıcındeymiş.daha cok sevgi sımarıgı yapıcam onu karar verdim:) canım babam benım.yorgun demokratım:)hep yanımda ol herşeye muhalefet olsan bile:) | ||
|
|
||