19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 12:42


yanlız yaşamanın şüphesiz en iyi tarafı size karışanın olmamasıdır.
Bu karışmanın boyutlarından bahsedelim bence. tamam size kimse karışmıyo ama nasıl karışmıyo.
şöyle ki:

1.Evin içinde donla dolaşabiliyorsunuz. hatta isteyen onunla da dolaşmayabilir. kişinin kendine kalmış.

2.bütçenizin el verdiği şekilde her türlü yemek denemesini yapabilirsiniz. atış serbest.
En önemlilere geliyorum.

3. diş macununu istediğiniz yerden sıkabilirsiniz.

4.klozet kapağını indirip kaldırmak zorunda değilsiniz.

5.yaptığınız yemeği sadece siz yiyeceğiniz için tabak olarak yemek yaptığınız tencereyi kullanabilirsiniz.

6.çoraplarınız istediğiniz herhangi bi yere atabilirsiniz.

7.istediğiniz action filmini yüksek sesle, filmin içindeymişsiniz gibi izleyebilirsiniz.
(recommended actors: Steven Segal :D:D:D )


Şimdilik Bu kadar aklıma geldikçe yazarım.
Gittim...

istanbul
hosting