|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 14:37
Selam. Ne zamandir kosmaya gitmedim bugün ciksam mi diyorum. iyi gelebilir,gerci bacaklarim agriyo ama baslayinca acilirlar.belki de ksmak istemiyodur vücudum,bakiyim önümdei yarim saat icinde anlarim. dün fsw ye fax cektim.yarin da krkvrs ve kiulturpass i halledicem .Bugün Gabi yok. Hava bildigin gibi.Iyi uyudum.Böyle güzel uykulardan snra ,aslinda uyanmaya yakin zamanda ,gün öyle iceriksiz ve bos geliy ki iste ...Snra geliyo ama gün yine. Dengede ve dostca olucagim ben.Süperim zaten Gece patlicanli yemegimden ve sonra bi koca käse salata ve sonra cilek filan yedim cok .Ve simdi hala biseyler yiyorum.Dün türk pastanesinden buldugumuz ,antalyada hastasi olmus olup bi daha bulamamis oldugum ,ici kakao ,kuruüzümlü tatli sey.vallahi iyi geliyo bäyle seyler iste bundan dolayi kosiyim diyodum ben... Gecen babaanemden ge len baklavalar filan..mmhhhh Benim canim bi gaftalik Türkiye cekiyo bea | ||
|
|
||