19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 15:18


Sevgililer.. Bizim olanlar yada olmayanlar hepsi iz bırakır. Bu izler şimdi seninki gibi çok derini çiziyor. Ama inan yeni izlerde olacak...
Ne kadar acı çekersen çek şunu hiç unutma çizilecek hep bir yer vardır ve çizecek..
..
Ressam olur insanlar başkalarının kalbini kazıya kazıya yada resim olur senin gibi kazına kazına...

"Hacı.."; "Dar Alanda Kısa Paslaşmalar" ..

Aklımda kalanlarıyla..

istanbul
hosting