|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 16:06
spider man s1e1 yazıosun youtube'a ondan sonra dur durak bilmeden 90 lı yıllarda yapılmış spiderman çizgi filmini sezon sezon izlemeye başlıyorsun. sonra da yıllar önce bu çizgi filmi türkiyede yayınlayan yayıncı kuruluşa, çizgi filmi bölük pörçük yayınlayıp mevzuların içine ettiği için agız dolusu küfürler ediyorsun. çocukluğundaki gibi mutlu hissettiğin anlar oluyor, bölümün nasıl geçtiğini anlamayacak kadar heyecanlanıyorsun. tabi mukemmel bir bilinçaltın da varsa ruyanda spider man oluyorsun. budur! | ||
|
|
||