|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 19:07
Arkada Grease Lightnin açıkken dansederek tost yaptıktan sonra, msndeki bir testi yapıverdim. Bizimkiler evde izliyordu ara sıra, How I met your mother? dan Marshall'a benziyormuşum en çok. Sadık falan diyor , iyi herhalde :D Herkesin ondokuz mayısını aşağıdaki mesajla kutladıktan sonra, tostlarımı keyifle yiyebilirim. İçerik: Salam-Kaşar-Acılı zeytin ezmesi. (sucuk alsaymışım iyiymiş, kaşar+ sucuk+jalepeno biber bundan daha iyi oluyor) Bayram Tebriği: Yürekten seven, içten soyleyen, felekten çalan, zekice bakan, Çevik duşen, ahlaklı teklif eden gençler,bayramımız kutlu olsun!Spor yapan Taş nesillere! | ||
|
|
||