19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 20:47


dün sinemada tüm takım gidmesekte içinde askımın olması beni çoık mutlu etti okadar keyifli film izledimki anlatamam..çıkışta yagmur yağıyodu yagmur altında ıslandık buruk bi sevinçle şemsiye aklımın ucundan bile geçmemişti sonra o evinin yoluna dödü b. b.ş beraber gittik. e. yi sewdiğimi sanmışım salak kafam kendimi oyalamışım. Onu unutmak için yapılırmıydı diorum kendime. kalpli karton kutunun içine saç tokası gül yaprakları yaprak falan koydum bide mektuplarını da.tam anlamıyla onlaymış ruhum .onla hissetmişim herşeyi gerçek askıda onla yasıyorum.ah ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh a.q zaman neden ter gidersin bilmiorum. kalk diorum kendini dershe ver ne kaldıkiii...??? ama yok hçç içimden gelmio 1 sene boyunca oturdum miskinlik yerinde ya bide derslerin bozulsaydıı biraz düştü amma yine ii ii yani m içinn karton kutular hazırladımmm 10 kere söylemek istiyorumm bunu kutu hazırladım m ye iiki benlesinizzzz iiki benim ruhumda olan bir varlıksın m.
gecenin en gzl şarkısı:mustafa sandal intikam otur otur agla
xxxxxxxxxxxxxxxxx magcifent


istanbul
hosting