19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 22:57
tezimle ilgili çooook önceden yapmam gereken birşeyi daha az önce yaptım. umarım geç olmadan geri dönerler bana. ah salak kafam ah, neden hep geç çalışıyorsun ki böyle?
futile