|
19 Mayıs 2010, Çarşamba
saat: 23:15
Günlük abim terhis olup geldi. Ankaradan abim geldi evde bir bayram havası var mı tartışılır ama ankaradan geldiği apaçık. Evde bir kaos havası var desek yeridir. Saçlarımı alime değil de mahalledeki bir kuaföre kestirdim. Şimdi merkeze çık da git gel zor yani ev zaten harala gürele içindeydi. Tavuklar nohutlar,tencereler,koltukçuya koşturmacalar,reçeller,helvalar,mendelssohnlar,saç traışı derken sonuç benim karnım ağrımaya başladı yine. Ama çözümüm belli hemen ilacımı yaptırdım ve yedim. Yarın sabaha hiç birşeyim kalmaz. Şimdiden etkisini göstermeye başladı bile. Günlük sana bir sır vereyim mi? Yarın Mendelssohn çalacağım. | ||
|
|
||