19 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:40






Cadı dağıttı bütün karizmayı (olup olmadığını tartışmayalım)

Bütün gün alay konusu oldum (:

+ Oo Emre Bey, dün gece çok çetin geçmiş olmalı?
- Nolmuş ki gün gece
+ Ben onu soruyorum. yaptı sana dün gece
- Kimse bişey yapmadı ki!
+ he he belli halinden.


+ noldu lan karı çok mu hırçındı.
- Ne karısı olm ne saçmalıyon
+ bırak lan şimdi, senin yanak yırtılmış, sen neleri yırttın? auahauha
- sikecem Ha!
+ Ölüyü diriği siktin gözü bize mi diktin amk
- La havle...


Lan kimseye anlatamıyorum Yeğenimin tırmaladığını. Çapkın bişey olsam eyvallah diyecem, 7-8 ay oldu elime dişi eli değmedi. (tarihler konusunda iyi değilim yalan konuşmuş olmim (: ) inanmıyor kimse bana. Patron bile sordu noldu Lan yüzüne diye pis pis gülerek (:



Diyorum her zaman, hatunlardan yana yüzüm gülmüyor hiç. geçirdi tüm tırnaklarını,Parçaladı resmen yüzümü,
sonra da teyzesine gidip Dayım beni sevmiyor diyor... Bende naptım,yatırdım kucağıma vurdum popusuna, hızımı alamadım ısırdım bi güzel(:
Yerim Lan ben onu (:

Canın olunca kıyamıyor, kızamıyorsun. Naparsa yapsın (:



istanbul
hosting