19 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:44


bi de bu ara gariptir, etrafımdaki bikaç kişi hariç kimseyle iletişesim yok. sanırım bırakmak zorunda kalacağım evimde kendimle kalmak hoşuma gidiyor. kimse dokunmasın, kimse ellemesin istiyorum.

arkadaşlarımı özleyeceğim kesin ama yalnızlığı daha çok özleyeceğim sanırım. evet, asıl derdim bu.

istanbul
hosting