|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 01:20
Selam, gene ofisteyim diye başlamak istemiyorum ama maalesef gene ofisteyim. artık suraya bi ranza cekiyim diyorum zaten evden daha cok kalıyorum burda! burda kafayı yiyorum zaten bide kafamı karıstıran iş tekliflerimi dersin sarhos adamların gelip kavga cıkarmasımı dersin. hiç eksik olmuyolar günce. haftaya kur sınavım var sonra ayrıca gene haftaya diger sınavlarımda var 9 tane babalar gibi.aklıma bi iş teklifi soktular. bende insanım ya ama gelmeyin üstüme dimi! bide en sevdigim gömlegim dün o orospu cocugu yüzünden paramparca oldu ya. tem yolunda bana makas atıyo sürekli beni bekliyo yolda bildigin sarhos herif. en sonunda cektim saga oda indi seninle kavga etmek istiyorum diyo gerizekalı.dedim git basımdan felan yok adam illa üstüme yürüyo dedim sen beni döversin vur lan bana dedi naparsın yani sen söyle neyseki yanımda ufuk vardı yoksa orda ya o ölürdü ya ben. bu gecede burdayım yarın öglen derse yetişmem lazım ama sabahtanda halletmem gereken işler var bankaya para yatırmak gibi su kredi kartı extresi canımı cok sıkıyodu cemşit para yolladı biraz.ilaç gibi geldi hakikaten. bide dikkat ettim benim dans etme istegim var içimde demedi deme:) tarkanın son sarkısıda cok güzel olmuş,en azından araba kullanırken dinlediginde gaza biraz abanma istegi veriyo :p bu arada menemen yaptık burda,turplarıda dogradık böyle dilim dilim.bişey eksik gibi geliyodu zaten ama farkında degildik ekmek yokmus megersem turpu bandıra bandıra yedik menemeni bi yandanda gebere gebere gülmekten alamadık kendimizi :D bu arada birde şili cıktı basıma biliyomusun lan günce meyve olayına giriyorum :p ribier üzümü bide christmas rose üreticekmişiz. daha detaylıca konustukta eger evdeki hesap carsıya uyarsa kral olabilirim. bakalım neler olucak gelişmeleri takip ediyoruz.burda aktarıcaklarım bu kadar. sözü simdi sana bırakıyorum ben cok sevdigin userın,güçlü kalemin wolkaan günce haber/cerkezköy :D fizy.com/#s/1f9x9m bu şarkıda nereye gidicegini cok iyi biliyo :) God Bless Me :* | ||
|
|
||