|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 01:32
kafam karışık:) çok yorgunum:) kendime inanamıyorum sürekli gülümsediğim ve aynı anda şikayet edebildiğim için:) ayrıca ilk defa cok fazla kendıme guvenıyorum:D sanırım yaşlanıyorum:) buda olgunlaşmanın verdiği birşey olsa gerek:) birde niye tarzım olmayan adamları begenıyorum hiç bilemiyorum... dağ kadar işim var hep savsaklıyorum:) of hece yi yakasından tutup silkeleyip yatagına yatırım üstünü örteceğim şimdi iyi geceler ona:) ve ninni yerine:) O siyah gözler ah bir ışık dayanılmaz Bir gece yıldızlı, uyuyan uyanmaz Sevda yarası bu açılır kapanır kurutulmaz Söz unutulur göz unutulmaz öyle:)ben gıcığım :) | ||
|
|
||