20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 01:32


kafam karışık:)
çok yorgunum:)
kendime inanamıyorum sürekli gülümsediğim ve aynı anda şikayet edebildiğim için:)
ayrıca ilk defa cok fazla kendıme guvenıyorum:D
sanırım yaşlanıyorum:) buda olgunlaşmanın verdiği birşey olsa gerek:)


birde niye tarzım olmayan adamları begenıyorum hiç bilemiyorum...



dağ kadar işim var hep savsaklıyorum:)

of hece yi yakasından tutup silkeleyip yatagına yatırım üstünü örteceğim şimdi iyi geceler ona:)

ve ninni yerine:)

O siyah gözler ah bir ışık dayanılmaz
Bir gece yıldızlı, uyuyan uyanmaz
Sevda yarası bu açılır kapanır kurutulmaz
Söz unutulur göz unutulmaz


öyle:)ben gıcığım :)

istanbul
hosting