|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 01:44
çok uzun zaman sonra bugün gözlerine biraz daha uzun baktım .. 1 vea 2 defadan çok baktım .. dedi ya "gözler yalan söylemez" .. o an baktım ,, bir umutla bi daha baktım .. bi daha .... ama yok işte.. yok ! ... sadece gözler değil ki ... .. hayır , beklemiyorum bişi... en ufak bi hareket ,ilgi beklemiorum gerçekten .. ne bu dengesizlik diyeceksin_? sen bırak işte beni kendi halime ... öyle bir acım war ki.. öyle ama öyle kanıyor ki... ama işte kanasın ,, yine kanasın ... kanasın ... acısın .. öliim acısından ... nie böle oldu bilmiorum .. herşeyi kapatmışken.... "bitti" dediğim anda ... bilmiyorum . şaşkınım .. çok şaşkınım ... bunun ardında yine Allah'a dayanarak "wardır bi hayır"dan başka bişi diemiorum .... ama öle ama böle çok zor ... tarif edemiyorum çektiğim sancının şeklini, şiddetini .... acıyor .. n'apiim , acıyor .... ah ! bilsen nasıl çaresizim şuan .. nasıl acizim ... nasıl........ belki iyi ki de sewmior beni artık .. belki iyi ki de göremiorum ,, hissedemiorum .. o zmn dayanamayıp belki boynuna sarılırdım ... bilirsin , deliyimdir ben .. sevince mantık kalmıyor ... ....... geçicek değil mi_;? hepsi geçecek... bitecek değil mi_? hadi bana söle .... bitecek ... evet , bu acıı dönemim ansızın oldu ve uzun sürdü ama geçecek değil mi ..... sende ben de yok olacaksın değil mi_? swmeyeceğim, umursamayacağım , sarılmak istemeyceğim , düşlemeyeceğim değil mi_? hadi bana söle .... ben bnları hakkettim ki yaşıyorum .... hadi söle bana ... iyi değil , kötü şeyler söle bana ... 6 seneyi söküp atabileceğim değil mi yaşanmamış gibi .. de ki bana " gözyaşı dökmeyeceksin bnm için" "canın acımayacak , yazamayacaksın " uzun sürmedi mi ... daha ceza mı ödemedim mi .... bni bırakalı i bnden vazgeçeli nerdeyse 2 sene oldu .. 2 senelik bu acı fazla değil mi.... 2 senelik bu gözyaşı çok değil mi ... daha bitmedi mi .... hadi bana "biteceğini" söle... "ben de bittin , unuttum , umrumda değilsin , istemiyorum , rahatladım , kurtuldum , ne dertmişssin be , ne işkenceymişssin " de ... lütfen ! :,( icazete 2 gün kaldı , hatta daha az... bu acımın yanında garip bir heyecan war .. ama acım ağır basıyor ... hemen olsun" diyorum .. bitsin ki 5 hafta kalsın gerie .. sonra o da btsin .. kurtulsun bnden .. bn de kaçiim ondan ... tamamen yok olayım hayatnda ... o da beni gördükçe bunalmamış olur .. surat triplerini girmemiş olur boşuna ... yok olacağım .. biteceğim ... gideceğim .. .. yapacağım konuşmayı hatta daha fazlasını hissediorum ama yansıtamıorum .. sürekli şaşırıorum ... kimse bilmior ki o an aklıma o yıllarım , mutlu günlerim , onunla heyecanlarımız gelior... bi yerde ona hitap ediorum , ufak bi yerde ve her defasında dönüp bakıorum ama ........ onu bile hisssetiremeyecek kadar acizim ben .. belki hakedior geçmiş hatrına , belki haketmior bana yaşattıklarından dolaı .. ama ben her defasında sesleniorum ... ve her defasında sadece sessiz bi çığlık oluorum .. belki duyulur , kim bilir ... bn yine saçmalıorum .... canım açıyor çnkü .. artık gözyaşı akıtmak istemiorum .. bu satırları yazarken yüzüm nemli olmasın .. burnum akmasın .. ellerim de ıslanmasın .. ağlamayayım artık ... ... welhasıl icazetime iki gün kaldı .. heecanlıım .. 7 senedir beklediim gün geldi .. çaba sarfettm,çalıştım , ağladım , güldüm , ceza yedim ,mükafatlandırıldım , sevildim , sayıldım , sewilmedim , şımartıldım , ağır ihamlar altında kaldım , tembellik yaptım , kopya çektim, kopya verdim, saygısızlık yaptım , hürmet gösterdim , hizmet ettim, işten kaçtım, hak yedim , hakkım yenildi , giybet yaptım,yardım ettim vs.. vs.. ama bugüne geldim çok şükür... çok garip, çok farklı bi duygu .. orası benim evim olmuştu gerçekten .. başımda ki büyükler ablam ,arkadaşım , annem olmuştu .. arkadaşlarım gerçekten kimi zaman kardeşim olmuştu.. kan kardeşim bile olan oldu .. ahiret kardeşim .. çok uzun yoldu .... sonunu göremiordum .. hp anlatılıyordu .. dinliyordum ben de.. ama sonun görebilm kabiliyetim yoktu .. "siz de geleceksiniz" deniyordu .. inanamıorudum .. çok uzun geliordu ... ama geldim çok şükür .. yolun sonuna birkaç adım ... yolun sonu aydınlık ama bu ışık gözlerimizi alıpta kendimizi kaybetmeyiz inşAllah .. Rabbime bir defa daha şükürler olsun .. Allah'ım ; elimi hiç bırakma .. bundan sonra herşey dha zor .... yavru kuşun yuvadan uçmasına az kaldı .... :,,( :,,( cuma günü ve sonrasında da görevimizi inşAllah en güzel şekilde yerine getirebiliriz .. Allah'ım !bana ve arkadaşlarım yrdım et .. üzerimizde emekleri olanların da yüzünü kara çıkartma.... wesselam ... :,( | ||
|
|
||