|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 09:43
dün sevgilimi kahvaltıya çağırdım.yufka aldım gözleme yaptım.o da sosisli bişiler yaptı..biber domates pul biber kekik..değişik ve güzel oldu.nunu yumurta işindeydi :) kahvaltıdan sonra nereye gidelim die düşündük durduk.gülhane parkına gidelim dedim.gittik.oradan da ortaköye kumpir yemeye..sonra eve geldik caddebostan sahilinde etkinlikler var die gittik.konser iptal olmuş geri döndük.eve gelince nil'in sesi geliyodu.meğer kalamıştaymış.gitmeye halimiz kalmamıştı evde oturduk. | ||
|
|
||