|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 10:08
19 Nisan 2004, Pazartesi saat: 18:00 Hüsran Sokağı Sonunda ketum bir tarihe göçebe oldum Adressiz kaldım bu yüzden bir rüzgar gibi Takıldım hiç büyümemiş bir çocuğun ardına Vizem yok,kimliğim sahte,yollar mayın döşeli Bir ömürde kaç sokak izi kalır geriye Saçlarımın ıslaklığından anlıyorum Orda bir çocukluğun yağmuruna varılır Karpuz kokusu uğurlar sizi görmezsiniz Her sokak aslında bir patikadır Yüzümde bir yama gibi duruyor zaman Bütün aşkların kan grubu aynı olsa da Ayrıdır çıkmazları,son sözleri farklı Gözlerinin rengine uymaz intiharları Zaten hep gönüllüydü yanlışı,yazgısına bulaştı Küçük sevinçlerin,büyük kederlerin sahibi Güneşsiz bir gölge,kansız bir yara oldu Hüsran sokağında bir aşk daha vurdu kendini. İ.HİCRİ İZGÖREN Sana yazdığım iLk günüme ßu $iirLe ßa$Lamak istedim... ßence çok güzeL ve anLamLı ßir $iir.. Ama son zamanLarda aşk meşk duygularını hissedemeyecek kadar farkLı konuLara yöneLmek zorunda kaLmı$ ßuLunuyorum... ßu iLk yazı$ım ve umarım son oLmaz... neyse ßuqünLük ßu kadar yeter.. ----------------------------------------------- farklı bir kullanıcı adım vardı eskiden..sonra şifresini unuttum onun..çok uğraştım şifresini bulabilmek için ama maalesef cevap gelmedi yönetimden..o kullanıcı adıyla yazdığım ilk günce.. 6 senedir pek te bişey değişmemiş.. hep karışıklık hep bi hengame..daha sakin mutlu huzurlu şeyler paylaşmak dileğiylle.. | ||
|
|
||