|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 11:11
Bu sabah ıslanmadığım için şanslıyım. Kuşta pislemedi:) Gariptir ama bugün çok sanslı hissediyorum kendimi, bir aksilik olmadı sanırım normal insanlar gibi şans anlayışım yok. Sabah kalktım burnumun akması geçmişti, hemen duşa girdim sıcacık resmen uyuyasım geldi:) Daha sonra vaktim varken kahvaltı yapayım dedim domates yemiyordum ne zamandır canım çekmiyordu bir güzel kestim sonra zeytinyağıyla terbiye ettim özlemişim bu tadı. Normal olmak için çabalıyorum, karşımdaki insanları ciddiye almaya başladım. Adım gamsıza çıkacak yoksa:) Babamla yine bol bol konuştuk anlattım niye böyleyim ben falan diye gülmeye başladı kendisininde benim yaşımdayken böyle olduğunu falan filan. Çok benziyoruz yahu :S | ||
|
|
||