|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 11:40
:o)) önceki güncemi okudum da kendime güldüm :o)) dün gittim diş doktoruna -ki kendisi abimin arkadaşı olur, o yüzden çok rahattım, o da çok yardımcı.. anlattım.. "sol üst azılardan biri çürük, sol tarafımla yemek yiyemiyorum" diye.. öyle baktı, böyle baktı.. "çürük yok" dedi :o)) "e" dedim "ben yalancı mı çıktım şimdi?" onun yerine sol altta eski bir dolgumu yeniledi. "iyiki yeniledim, altından çürük çıktı" dedi. aslında dolguda bir sorun yoktu.. sadece beyaz dolgunun kenarlarından bir önceki dolgunun siyahları görünüyordu. çirkin duruyordu. dolguyla diş arasında açık da yoktu, ama alttan çürümeye devam etmiş. iğne yaptı. 3-4 saat ağzım uyuşuk gezdim.. insan böyle durumlarda çok eblek oluyor :o)) öncesinde trenle göztepe'ye gittim.. çini satış mağazasına. alışveriş yaptım. ama para ödemedim. kadın hesap numarası verdi. "yarın ilk iş öderim" dedim.. kadın "sorun değil" dedi.. hoş hala ödemedim ama bu davranışı çok hoşuma gitti.. sonuçta ben o malzemeleri alıp, hiç ödeme yapmayabilirdim.. hoş yanımda yeterli para vardı ama kadın bana karşı bu denli güven dolu davranınca, ben de dürüst olduğumu kanıtlamak için sanırım, arka cebimde duran parayı elim gittiği halde vermedim :o)) manyaklığa bak ama tanımadığım bir insanla böyle insanî bir ilişki/paylaşım/dayanışma yaşamak istedim :o)) yemekten sonra ilk iş eft çıkayım bari :o)) aldıklarım o kadar ağırdı ki sırt çantamın omuzlukları yırtıldı. artık onlara ne deniyorsa. belki de kolluk deniyordur.. daha önce bir çantanın o kısmına hiçbirşey dememişim, diyeni de duymamışım, biryerden de okumamışım, annemin karnından bilerek de doğmamışım demekki. evimiz güzel olmuş. sevgilim öyle dedi.. mutfak, hol ve antredeki bal çiçek rengi duvarda rönesans zamanı rengi gibi duruyormuş. onun dışında odasını çok açık bulmuş.. duvar ve tavan koyu griye boyandığı halde nasıl açık durmuş onu anlamadım. yarın akşam atlayıp gideceğim bursa'ya.. hava kararmadan evime bakacağım ki o saatte kararmış olacak :o(( cumartesi pazar temizlik yaparız. belki ikeadan beğendiğimiz yatak odası mobilyalarını alırız. onları kurarız.. ama çok üşeniyorum be.. koca ev.. temizle temizle bitmez şimdi. boş olduğu halde gözümde büyüyor.. kendi kendime düşünüyorum da daha ilk temizliğime üşeniyorum :o)) | ||
|
|
||