|
20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 12:34
athena'nın yeni şarkısının müziği bna yabancı gelmıo..kafama takıldı sabahtan berı onu dusunuorum.. sonuc bulamadım! herneyse acıktım ! annem yıne yıne yıne yok ! yemek de yok ! bı sey yapasım da yok ! hadı cıldıralım o zman ha? dün gece uyuyana kadar ağladım.uzun zaman snra hıçkıra hıçkıra ağladım.rahatladım da ii oldu ama gözlerım olması gereken yerden on metre önde.. en iisi uce kadar uyım ben bıraz daha sıssın gozlerım ole cıkım dısarı işlerımı halledım belkı m de gelır dhjshdkshfskhfdsadfşsdjfdsşl a.q hayat | ||
|
|
||