20 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 14:46


Geçen haftalarda sermayenin yarısıyla 3 millipiyango bileti almıştım. 3 üne de nah çıkmıştı. Abim bana dalga geçerek "hepsiyle alma, paranın yarısını sakla, bişey çıkmazsa oyundan çıkmayalım" demişti. Haklı diye düşünüp bir sonraki çekilişi bekledim. Gerçi bahsettiğimiz para 20TL mi ne öyle bir şey.

18 Mayıs'da gidince haliyle sadece yarım bilet kalmıştı, kendim de para koyup 2 tane aldım. Birine amorti diğerine son 2 rakam çıkmış. Çok ilginç hakkaten, abimin bana taa ordan arayıp bilet al dediği para 2-3 aydır batmadı. belki 100 çekiliş idare edersek sonunda büyük ikramiye çıkacak :D

Umut gönlümün ekmeği. Tost ile çay ise beynimin. Bu durumda gönlüm aç garip, beynim ise kıt-kanaat oluyor.

istanbul
hosting